Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Вхідні діагностувальні завдання

Початок навчального року передбачає АДАПТАЦІЙНИЙ І КОРИГУВАЛЬНИЙ ЕТАП. Спланувати роботу в найкращий спосіб допоможуть діагностувальні завдання з української мови, математики, інтегрованого курсу "Я досліджую світ", спеціально розроблені науковцями відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.                                                                                      

ВХІДНІ ДІАГНОСТУВАЛЬНІ ЗАВДАННЯ дають можливість:

  • перевірити навченість учнів у попередньому навчальному році;
  • визначити готовність учнів сприймати новий навчальний матеріал;
  • виявити прогалини в знаннях учнів;
  • скоригувати тематичні плани;
  • створити умови для організації успішного навчання.

Діагностувальними завданнями можна скористатись як на початку навчального року в 2–5 класах, так і в кінці навчального року в 1–4 класах під час підсумкової перевірки рівня навчальних досягнень учнів.

Фільтри
Клас
Фільтри
Сортувати: