ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Я І МОЯ ШКОЛА
Я школяр. Я школярка
Урок 1. Я знайомлюся з однокласниками
Урок 2. Ми — однокласники
Урок 3. Правила доброчинності
Урок 4. Чому потрібно дотримувати розпорядку дня
Урок 5. Створення лепбука «Розпорядок дня»
Урок 6. Моя постава — моє здоров’я
Урок 7. Охайність та особиста гігієна
Урок 8. Робоче місце школяра
Я і мої можливості
Урок 9. Хто я? Який я? Яка я?
Урок 10. Хобі та захоплення дітей
Урок 11. Як я росту?
Урок 12. Як я пізнаю навколишній світ?
Урок 13. Цікавий світ професій
Урок 14. Кожна людина — унікальна
Урок 15. Органи чуття — наші помічники
Урок 16. Очі — орган зору
Урок 17. Яку інформацію ми сприймаємо за допомогою очей
Урок 18. Чи можна все бачити за допомогою очей
Урок 19. Як зберегти зір
Урок 20. Вуха — орган слуху
Урок 21. Чи можна все чути за допомогою вух
Урок 22. Як потрібно берегти слух
Урок 23. Шкіра — орган дотику
Урок 24. Догляд за шкірою
Урок 25. Виготовлення ляльки з пластикових чи дерев’яних ложок
Урок 26. Ніс — орган нюху
Урок 27. Язик — орган смаку
Урок 28. Міні-проект «Органи чуття тварин»
Урок 29. Для чого потрібні органи чуття
Моя школа
Урок 30. Безпечна дорога до школи
Урок 31. Ми — пішоходи
Урок 32. Знайомство зі шкільними приміщеннями
Урок 33. Правила евакуації
Урок 34. Прогулянка шкільним подвір’ям
Урок 35. Наш клас
Урок 36. Виготовлення панно «Наш клас»
Урок 37. Кімнатні рослини
Урок 38. Як доглядати за кімнатними рослинами?
Урок 39. Учимося взаємодіяти
Урок 40. Улюблені ігри дітей
Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
Як я досліджую навколишній світ
Урок 41. Для чого проводити спостереження?
Урок 42. Практикум «Пророщування гілочки бузку (абрикоси)»
Урок 43. Для чого ми проводимо досліди? Практична робота-дослід «Лимон, що плаває»
Урок 44. Практична робота. Досліди з магнітами
Урок 45. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу
Урок 46. Для чого ми проводимо вимірювання?
Урок 47. За допомогою чого ми досліджуємо?
Урок 48. Використання приладів у родині
Я дослідник. Я дослідниця
Урок 49. Досліджуємо властивості повітря
Урок 50. Міні-проект «Ліси — “легені” планети»
Урок 51. Виготовлення вітрячка з паперу
Урок 52. Досліджуємо властивості води
Урок 53. Значення води (або Для яких потреб люди використовують воду?)
Урок 54. Досліджуємо властивості ґрунту
Урок 55. Значення ґрунту для живої природи
Світ, який нас оточує
Урок 56. Природа навколо нас
Урок 57. Нежива і жива природа
Урок 58. Тіла природи
Урок 59. Сонце — джерело світла і тепла
Урок 60. Правила захисту від сонця
Урок 61. Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу»
Урок 62. Світ живої природи
Урок 63. Практикум «Що необхідно організмам для життя»
Урок 64. Узагальнення та систематизація знань учнів
ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ