Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги
Користь наліпкової активності
29.06.2024
Поради батькам

Хто не любить наліпки й ігри з ними. А чи всі знають реальну користь від наліпкової активності? 

Коли дитина наліплює стікери, вона виконує набагато більше активних дій, ніж просто доповнює картинку. Це активна підготовка до передшколи.

У віці 1,5 - 2,5 роки дитина грається наліпками з допомогою дорослого. Він відклеює картинку з просіченої основи, це маленьким ручкам не завжди легко зробити. А наклеює картинку вже сама дитина. Для цього їй треба:

- розшукати місце для наклеювання — концентрація уваги,

- дослідити картинку-наліпку, де в неї верх-низ, щоб правильно розмістити на малюнку - мислення,

- приклеїти наліпку — дрібна моторика. 

Таким чином, розвиваються перші навички самостійності у виконанні завдань.

3 - 4 роки

Наліпки вже є не тільки інструментом дозвілля, а й засобом розвитку. Вау-ефект від зміни картинки через наліпку легко залучує дітей до розвивальної гри. І ось за допомогою наліпок ви 

- досліджуєте довкілля і вивчаєте нові слова — говоріння,

- складаєте зображення із простих форм — розвиток дрібної моторики, уважності, інженерного мислення, математичних уявлень про фігури,

- доповнюєте малюнки відповідно до заданого у вправі — розуміння прослуханого, вміння сприймати правила й інструкцію.

Таким чином, формуються навчальні вміння.

5 - 7 років

В цьому віці наліпки вже добре знайомі, тому палітра ігрової активності розширюється. Тепер наліпки використовують, як інструмент в усій предметній діяльності дошкільника:

- математика — для закріплення навичок лічби, уявлень про просторове розміщення предметів, 

- мислення — вміння поєднувати і диференціювати,

- увага — доповнення картинки відповідно до заданого ритму або системи розташування,

- творчість — складання різних за складністю і сюжетністю малюнків,

- підготовка до письма — доповнення картинки за певною інструкцією: ритм, розміщення у просторі, розміщення відповідно до ознак кольору чи форми, наклеювання знаків — літер, цифр.

- довкілля — групування предметів відповідно до ознак об'єднань, організація власного часу - планування та нотатки.

Таким чином, розвиваються вміння в широкій предметній діяльності.

А чому ж наліпки так подобаються дітям і через наліпки діти так легко відгуються на навчальну гру?

З одного боку наліпка не вимагає надто багато зусиль, з іншого наліпка показує персональний результат. «Ух ти, як класно вийшло!» або «Круто, в мене вийшло!». 

Особливо добре застосовувати наліпки у завданнях, з якими діти стикаються вперше. Тепер ви знаєте, чому у нас майже всі зошити для малят з наліпками - ми хочемо, щоб діти легко залучалися до навчання і відчували свій результат.

 

З побажанням радісного розвитку, керівник проєктів видавництва “Активний Розвиток Талантів”, Наталія Коваль

Сподобалася стаття? Розкажіть друзям:
Поділитися: