Більшість батьків з власного досвіду знають, що читання книг є найкращим способом розвинути мислення та уяву дитини, а також дізнатися величезну кількість цікавої та корисної інформації. Сьогодні ми поговоримо з вами про те, як прищепити малюку любов до читання і відкрити для нього дивовижний світ книг.
Ми постаралися створити серію таких книжечок для найменших, які максимально поєднали б інноваційний задум та креативний підхід з доступністю, простотою та невідпорною чарівністю. І нам це вдалося! Раді представити вашій увазі серію «Контактна книжка», яка встигла закохати в себе вже багато малюків-читачів та їхніх батьків, подарувати їм яскраві емоції.
Взаємодія з контактною книжечкою — це гра, у якій беруть участь малюк і головний герой. Кожна з чотирьох книжок із цієї серії — це добра мила іграшка для вашого малюка, спілкування з якою дарує теплі емоції та вчить дружити. Дитина, взаємодіючи з книжкою, грає у цікаву гру, пізнає, що книга — це весело, динамічно, що у найпростішому сюжеті можна відчути себе головним героєм. На кожному з розворотів є певні завдання, виконуючи які малюк впливає на героя книжки, і вони вишиковуються в милу міні-пригоду.
Так, граючи в «Нумо дружити!» з прихильницею обіймашок — лисичкою, малюк торкається її носика, лапок, грає із нею, дбає, щоби подруга поїла тощо. Кожне завдання, кожна фраза настільки милі та зворушливі, що викликають мимовільну посмішку.
Із книжкою-іграшкою «Нумо грати!» юний читач стає учасником мишачого оркестру. Потім на сцені з’являється кішечка, з якою начебто треба бути напоготові, але виявляється, вона зовсім не страшна, і любить почухання.
«Нумо допомагати!» — це славно проведений час з трохи незграбним, але чарівним їжачком, що вирушив у подорож лісом за грушами. Граючи з їжачком, малюк зрозуміє, що зі справжнім другом нічого не страшно.
Із книжкою «Час засинати!» малюк відчує себе у ролі відповідального піклувальника кудлатого ведмежати, налаштує його на відповідний лад, пройде із другом весь ритуал відходу до сну.
Ігри з цими книжечками налаштовують малюка на читання-слухання, читання-розглядання, читання-спілкування, читання-роздуми, читання-переживання, активізують зір, слух та дотик. Відповідно, у малюка краще розвиваються мовленнєві навички, пам’ять, увага та дрібна моторика. Деякі завдання вчать малюка орієнтуватися у просторі (праворуч-ліворуч), розвивають почуття ритму, вокальні та музичні дані.
Як показує досвід, після кількох сеансів гри разом із дорослим малюк запам’ятовує тексти завдань (захистити від дощу, закрити долонькою, погладити, постукати та ін.) і грає з персонажем, що полюбився, вже самостійно.
Таким чином, ви разом з дитиною та її пухнастим другом вигадуєте правила та умови гри, головним героєм якої стає книга. Нехай ця гра навчатиме малюка, розвиватиме його інтелект, уяву, творчі здібності і стане основою того, що він схоче дружити з книгою в принципі.
Наталя Бокова,
помічниця провідного редактора видавництва «Ранок»