Переходь на українську ua
Каталог
Е-книги
График работы:
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги
Як обрати збірник вправ відповідно до віку?
16.09.2024
Что почитать?

Сьогоднішні пропозиції збірників навчальних або ігрових вправ найрізноманітніші. Як розібратися у цьому різноманітті? Для початку зважайте на вік вашої дитини. Адже у кожному віці своя готовність до сприймання.

Малята 1-3 роки — вік творчої активності. Дитина активно досліджує світ через колір, форму, дотик, смак. Їй все хочеться роздивлятися і пробувати. Тому для першовідкривачів обирайте фарбованки, мальованки, книжки з віконечками чи рухомими елементами. І збірники вправ, де переважає моторна активність, а супроводжуючі малюнки прості зрозумілі контрастні за оформленням. Малюк починає говорити, тому кожний малюнок - це привід розвивати артикуляцію і словниковий запас.

Показуєте і називаєте, дитина повторює за вами.

Колір, форма, координація

У цьому віці вже є пропозиції з наліпками. Звісно, такі зошити можна використовувати. Лише вам потрібно допомогти відліпити наліпку, а вже помістити на малюнок - пропонуйте дитині. Їм це дуже подобається!

Координація

Будьте готові до появи улюблених книжок, які будуть переглядатися по 3-5 разів на день. Дитина не тероризує вас, а переконується у своєму новому досвіді. А ваше завдання набратися терпіння і підтримати!    

Малюки 3-4 роки — активні чомучки. Діти вийшли за межі будинку, сформували перший запас слів, побачили ще більше нового - в них закономірно виникає купа запитань чому? як? навіщо? коли? 

Найбільшою вашою помилкою тут буде фраза “Сядь і помовч!”. А найкраще, що можна зробити, бути відкритими до запитань і заохочувати до появи нових. Відкривайте цей світ разом! Книжки-розглядалки, книжки-ходилки, книжки-рахувалки - те, що вам добре підійде.

Книжка для розвитку говоріння і знайомства з природою планети

Координація, просторове мислення

Вік активного розвитку дрібної моторики. Можна обирати тренувальні зошити з вправами для складання, ліплення, вирізання, накладання.

Дошкільняти 4-5 років — діти розуміють, що вони частина спільноти і навколо є такі ж, як вони. Отже, настає пора практики спілкування і формування поведінки. І тут на допомогу прийдуть зошити з ситуативними вправами, коли дитина має вирішити як і що робити. А ваше завдання направити у правильне русло: безпечної поведінки для себе і для оточуючих.

Вже можна обирати навчальні збірники, де можуть бути: 

математичні завдання (лічба, знайомство с формами, величиною предметів, визначенням розташування); 

письмові завдання, але не написання літер, а наведення, розфарбовування малюнків;

вивчення абетки і практика чіткої артикуляції - вимови звуків;

розвиток дрібної моторики - зошити-аплікації, ігрові зошити з наліпками.

Дошкільнята 5-6 років — це вже майбутні першокласники. А отже, завершується пора дошкільного розвитку і відбувається перехід до навичок навчання.

Але навички навчання — це не знання літер і вміння рахувати, а здатність вчитися. Тобто бути уважним, слухати, відтворювати показане, вміти користуватися ручкою, олівцем, гумкою, відкривати зошит і орієнтуватися на сторінці, відкривати книжку і знати, де номер сторінки. Важливим є вміння самообслуговування: вдягнутися, зав’язати шнурки, застібнути блискавку або ґудзики.

Повторити вміння перед школою допоможе цей ілюстрований довідник.

Збірник, який допоможе побачити, в яких напрямках дитина відчуває себе впевнено. Завдання у збірнику краще проходити за 3-6 місяців до школи. Якщо ви вважатимете, що на щось треба звернути більше уваги, у вас буде для цього час.

Перше знайомство з літерами пройде весело із смішними прописами.

А курс вправ із математики, письма і читання зібрано у збірнику «Ігрові вправи».

Посібники видавництва «Активний Розвиток Талантів» розроблено за принципами поступове ускладнення, повторення вивченого і додавання нового, обов'язковий результат після пропрацювання. 

Декілька порад, якщо.

Якщо дитині складно виконувати завдання, не наполягайте. 

Можливо завдання і справді заскладне. Тоді треба спробувати простіший варіант, але цієї ж теми.

Можливо, завдання незрозуміле. Треба переконатися, чи зрозуміла дитина, що потрібно зробити: попросити її пояснити, що вимагається.

Можливо, дитині не хочеться. Це питання мотивації. І тут лише ви знаєте, як можна залучити у процес навчання: додаткові бонуси, наближення здійснення мрії... Тільки в жодному разі не залякування. Навчання не має бути покаранням.  

Якщо дитина проявляє інтерес до певної сфери, підхоплюйте це. Але не перебільшіть навантаженням.

Якщо дитина втомилася, дайте їй відпочити. Але не з гаджетами. Краще хай це буде легка прогулянка, сон, спілкування з тваринами, заняття хобі чи активні ігри з друзями.

Якщо дитина боїться, дайте їй віру у свої сили.

І нехай усе складається якнайкраще.

 

Авторка проєктів для розвитку і навчання, керівниця видавництва «Активний Розвиток Талантів»

Наталія Коваль

Товары из этой статьи
Спиннер
Понравилась статья? Расскажите друзьям:
Поделиться: