Посібник присвячено питанню організації розвивально-виховної зайнятості дітей у дошкільному навчальному закладі під час літнього оздоровчого періоду. В основу планування покладено блочно-тематичний принцип. До кожної теми визначено завдання за лініями розвитку, розкрито шляхи реалізації цих завдань, де передбачено змістовне наповнення плану різними видами, формами, методами організації життєдіяльності за лініями розвитку. У посібнику пропонуються комплекси ранкової гімнастики та гімнастики пробудження, а також ігри з використанням різних матеріалів, звичайних побутових речей і нетрадиційних технік.
Запропонований посібник стане в нагоді вихователям під час планування й організації розвивально-виховної зайнятості дітей у літній оздоровчий період.
Посібник присвячено питанню організації розвивально-виховної зайнятості дітей у дошкільному навчальному закладі під час літнього оздоровчого періоду.
В основу планування покладено блочно-тематичний принцип. До кожної теми визначено завдання за лініями розвитку, розкрито шляхи реалізації цих завдань, де передбачено змістовне наповнення плану різними видами, формами, методами організації життєдіяльності за лініями розвитку. У посібнику пропонуються комплекси ранкової гімнастики та гімнастики пробудження, а також ігри з використанням різних матеріалів, звичайних побутових речей і нетради-
ційних технік.
Запропонований посібник стане в нагоді вихователям під час планування й організації розвивально-виховної зайнятості дітей у літній оздоровчий період.