ПЕРЕДМОВА
Урок № 1 Здрастуй, школо! Знайомство з букварем. Бесіда на тему «Батьківщина»
Урок № 2 Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень. Бесіда за сюжетним малюнком «Літні розваги»
Урок № 3 Закріплення знань дітей про слово та речення. Практичнее ознайомлення зі словами — назвами предметів та словами, що означають дії. Бесіда за серією малюнків «Режим дня»
Урок № 4 Розширення уявлень дітей про речення. Слухання і розповідь казки. Уявлення про діалог (без терміна). Складання речень за заданою графічною моделлю
Урок № 5 Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів. Логічні вправи за питаннями хто це? що це? Розподіл предметів за семантичними групами (тварини, посуд, овочі, одяг тощо). Бесіда за сюжетними малюнками «У садку та на городі»
Урок № 6 Розширення уявлень дітей про слово та речення. Практичнее ознайомлення зі словами — назвами ознак предметів, протилежними за значенням. Бесіда на тему «На городі»
Урок № 7 Розширення уявлень дітей про слово та речення. Практичнее ознайомлення зі словами — назвами дій предметів, складання речень за графічними схемами
Урок № 8 Практичне ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади. Бесіда на тему «Свійські тварини. Птахи»
Урок № 9 Розрізнення одно-, дво-, трискладових слів. Наголошений склад у слові. Бесіда за малюнком «У лісі»
Урок № 10 Розширення уявлення про складову будову слова, наголошений склад. Немовні звуки та звуки мовлення. Основні мовленнєві органи (спостереження за їхньою роботою)
Урок № 11 Практичне ознайомлення зі звуковим аналізом слів. Голосні і приголосні звуки, умовне позначення їх на письмі. Бесіда за сюжетним малюнком «Зоопарк»
Урок № 12 Уявлення про тверді та м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. Моделювання звукової структури слів
Урок № 13 Звуковий аналіз слів. Моделювання речень. Бесіда за малюнками на тему «Заняття дітей. Знаряддя праці»
Урок № 14 Закріплення вивченого про речення, слово, звуковий склад слова. Уявлення про діалог
Урок № 15 Повний звуковий аналіз мовлених слів. Складання розповіді за серією сюжетних малюнків
Урок № 16 Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірка здобутих знань і вмінь
Урок № 17 Звук [а]; буква Аа
Урок № 18 Звук [у]; буква Уу
Урок № 19 Звук [о]; буква Оо
Урок № 20 Звук [и]; буква Ии
Урок № 21 Звуки [м], [м’]; буква Мм. Читання прямих складів з вивченими літерами
Урок № 22 Закріплення звукового значення вивчених літер
Урок № 23 Звук [і], буква Іі. Звук [і] в ролі окремого слова
Урок № 24 Звуки [н], [н’]; буква Нн
Урок № 25 Закріплення звукових значень букви Нн, читання з нею складів, слів, речень
Урок № 26 Звуки [л], [л’]; буква Лл
Урок № 27 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Лл. Інтонаційне читання речень. Вправи на доповнення незавершених речень
Урок № 28 Закріплення вміння читати тексти з вивченими літерами
Урок № 29 Звуки [в], [в’]; буква Вв
Урок № 30 Закріплення вміння читати склади, слова і тексти з буквою Вв
Урок № 31 Звуки [с], [с’]; буква Сс
Урок № 32 Закріплення літери Сс на букварних текстах «Мама і сини», «У лісі»
Урок № 33 Звуки [к], [к’]; буква Кк
Урок № 34 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Кк
Урок № 35 Підсумковий урок. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. Заучування скоромовок зі слів учителя
Урок № 36 Звуки [р], [р’]; буква Рр
Урок № 37 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Рр
Урок № 38 Звуки [п], [п’]; буква Пп
Урок № 39 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Пп
Урок № 40 Підсумковий урок. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами
Урок № 41 Звуки [т], [т’]; буква Тт. Спостереження за значенням слів, які вимовляються і пишуться однаково
Урок № 42 Закріплення букви Тт у словах, реченнях, букварних текстах
Урок № 43 Підсумковий урок на закріплення вивчених літер. Діалогічне читання і розповідь казки «Котик і Півник»
Урок № 44 Звук [е]; буква Ее
Урок № 45 Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із голосними звуками та вивченими відповідними буквами. Розповіді дітей про рідне село та села, у яких їм доводилося бувати
Урок № 46 Узагальнювальний урок читання
Урок № 47 Звуки [д], [д’]; буква Дд
Урок № 48 Закріплення звуків [д], [д’], літера Дд. Розповіді дітей про свої спостереження та участь у саджанні дерев
Урок № 49 Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами
Урок № 50 Звуки [з], [з’]; буква Зз
Урок № 51 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Зз
Урок № 52 Підсумковий урок на опрацювання букви Зз
Урок № 53 Буква ь (знак м’якшення). Позначення ним на письмі м’якості приголосних звуків. Бесіда на тему «Що дає нам льон?»
Урок № 54 Закріплення букви ь. Вправляння у порівняльному звуко-буквеному аналізі слів із м’якими приголосними в кінці слова і складу. Інтонаційне читання речень, різних за метою висловлювання в текстах
Урок № 55 Звуки [б], [б’]; буква Бб. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б] в абсолютному кінці слів і перед глухими приголосними
Урок № 56 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Бб
Урок № 57 Підсумковий урок на опрацювання звуків [б], [б’], літери Бб. Вправи на зіставлення вимови і написання слів із буквами Б — П
Урок № 58 Звуки [г], [г’]. Буква Гг. Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці слів, складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?»
Урок № 59 Звук [ґ]; буква Ґґ. Засвоєння українських слів, поданих у букварі, зі звуком [ґ], буквою Ґґ
Урок № 60 Закріплення звуків [г], [ґ], букв Гг, Ґґ. Відпрацювання техніки читання текстів діалогічної форми. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних букварних текстів
Урок № 61 Вправи на читання та орфоепічні тренування (скоромовки, потішки)
Урок № 62 Звуки [ч], [ч’]; буква Чч
Урок № 63 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Чч
Урок № 64 Підсумковий урок на вивчення звуків [ч], [ч’], літери Чч
Урок № 65 Звук [й’]; буква Йй. Вправи з розвитку фонематичного слуху
Урок № 66 Закріплення звука [й’], букви Йй. Буквосполучення ЙО
Урок № 67 Узагальнювальний урок на вивчені літери
Урок № 68 Звуки [х], [х’]; буква Хх
Урок № 69 Закріплення звуків [х], [х’], буква Хх
Урок № 70 Підсумковий урок на вивчення літери Хх. Зіставлення звуків [г] — [х]
Урок № 71 Буква Яя. Позначення звука [а] в сполученні з [й’] та іншими м’якими приголосними
Урок № 72 Читання слів, речень і текстів із буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення звука [й’] та інших м’яких приголосних звуків із наступним голосним звуком [а]
Урок № 73 Підсумковий урок на вивчення букви Яя. Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів
Урок № 74 Звуки [ж], [ж’]; буква Жж
Урок № 75 Закріплення звуків [ж], [ж’], букви Жж. Українська народна казка «Лисичка і Журавель»
Урок № 76 Узагальнювальний урок на вивчені букви
Урок № 77 Звуки [ш], [ш’]; буква Шш
Урок № 78 Закріплення звуків [ш], [ш’], букви Шш. Опрацювання тексту «Хороша гра»
Урок № 79 Підсумковий урок на вивчення букви Шш
Урок № 80 Звуки [ц], [ц’]; буква Цц
Урок № 81 Закріплення букви Цц. Читання казки в особах
Урок № 82 Буква Її. Позначення нею звукосполучення [й’і]. Бесіда про Україну
Урок № 83 Закріплення знань про букву Її. Опрацювання текстів
Урок № 84 Буква Юю. Позначення ними звукосполучення [йу]. Вірш Лесі Українки «Пісенька весняної води»
Урок № 85 Закріплення уміння читати з буквою Юю. Михайло Коцюбинський «Десять робітників»
Урок № 86 Підсумковий урок на вивчення букви Юю
Урок № 87 Буква Єє. Позначення звука [е] у сполученні з [й’] та іншими м’якими приголосними. Казка В. Сухомлинського «Барвисте коромисло»
Урок № 88 Читання слів, речень і текстів із буквою Єє в різних позиціях. Київське метро
Урок № 89 Підсумковий урок на вивчення букви Єє
Урок № 90 Буква Щщ. Позначення нею звукосполучень [шч], [шч’]
Урок № 91 Закріплення букви Щщ, її звукового позначення
Урок № 92 Підсумковий урок на вивчені літери. Ірина Прокопенко «Про що шепотіли берізки»
Урок № 93 Звуки [ф], [ф’]. Буква Фф. Бесіда про професії
Урок № 94 Закріплення звуків [ф], [ф’]. Зоопарк
Урок № 95 Звуки [дз], [дз’]. Буквосполучення Дз
Урок № 96 Закріплення звуків [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням ДЗ
Урок № 97 Звуки [дж], [дж’]. Буквосполучення Дж
Урок № 98 За власним планом
Урок № 99 Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом
Урок № 100 Алфавіт. Читання (за бажанням — заучування напам’ять) українського алфавіту. Підготовка до «Свята Букваря»
Урок № 101 Тарас Григорович Шевченко — великий український поет. Читання уривків із віршів поета
Урок № 102 Читання уривків віршів Т. Г. Шевченка
Урок № 103 Іван Якович Франко – великий український поет. Пригадування казок «Ріпка», «Фарбований Лис»
Урок № 104 Читання казки І. Франка «Лисичка і Рак»
Урок № 105 Леся Українка — велика українська поетеса
Урок № 106 Інтонаційне читання (заучування напам’ять) вірша «Вишеньки». Робота з книжкою віршів Лесі Українки для дітей
Урок № 107 Михайло Коцюбинський. Казка«Про двох цапків»
Уроки № 108–109 Підготовка до свята Букваря
Урок № 110 Свято Букваря