Частина 1. ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Методичні рекомендації щодо використання перевірочних робіт для поточного контролю
КООРДИНАТИ, ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ ТА ВЕКТОРИ У ПРОСТОРІ
Картка контролю теоретичних знань 1
Графічний тренінг 1
МНОГОГРАННИКИ
Картка контролю теоретичних знань 2
ТІЛА ОБЕРТАННЯ
Картка контролю теоретичних знань 3
Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл
Картка контролю теоретичних знань 4
Графічний тренінг 2
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Картка контролю теоретичних знань 5
Графічний тренінг 3
Самостійна робота 1 . прямокутна система координат у просторі відстань між двома точками
Координати середини відрізка
Самостійна робота 2 . перетворення у просторі
Самостійна робота 3 . вектори у просторі
Самостійна робота 4 . операції над векторами та їхні властивості
Самостійна робота 5 . двогранні кути лінійний кут двогранного кута
Самостійна робота 6 . многогранник та його елементи призма
Самостійна робота 7 . призма пряма і правильна призми
Самостійна робота 8 . паралелепіпед
Самостійна робота 9 . піраміда
Самостійна робота 10 правильна піраміда
Самостійна робота 11 правильні многогранники
Самостійна робота 12 циліндр
Самостійна робота 13 Конус
Самостійна робота 14 Куля і сфера
Самостійна робота 15 об’єм призми
Самостійна робота 16 об’єм паралелепіпеда
Самостійна робота 17 об’єм піраміди
Самостійна робота 18 об’єм циліндра
Самостійна робота 19 об’єм конуса
Самостійна робота 20 об’єм кулі
Самостійна робота 21 площа поверхні циліндра
Самостійна робота 22 . площа поверхні конуса
Самостійна робота 23 площа сфери
Самостійна робота 24 повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач
Частина 2. Контрольні роботи
Методичні рекомендації щодо використання контрольних робіт
Контрольна робота 1 Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі
Контрольна робота 2 многогранники
Контрольна робота 3 тіла обертання
Контрольна робота 4 об’єми та площі поверхонь геометричних тіл
Контрольна робота 5 повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач